Luciatåg o simtävling

Usch så lite motivation jag har till bloggen just nu..
Känns som om jag inte har nånting att skriva om. Det händer ju i princip ingenting i mitt liv just nu...
Skriver mestt för att mina goa vänner i sthlm vill veta vad som händer...

Jag har börjat ifrågasätta mitt val att flytta hem riktigt rejält....
Var jag dum som tänkte att jag kunde flytta hem o passa på att ta körkotet innan jag söker in till skola igen?
SKulle jag ha stannat där uppe och  kommit hem lagom till insparken?
Satan... jäkla tankar!

I allafall var helgen riktigt mysig.
Davids klass luciatåg var så fint så. Fick mig i lite julstämning. Vilket jag ine haft den här månaden överhuvudtaget :/

 

                                               


Lillebror Mårtens simtävling var väldigt kul faktiskt!
Hans klass kom 2a och vann pengar till klasskassan o lite annat. Jag satt på läktaren som den stolta storasysten.
                                        :D
Det var simhoppare från Stockholm med som var där och visade upp sig. JÄKLA HÄFTIGT!
Funderar fortfarande på hur i fanken de kan hoppa sådär utan att slå i skallen!!
Bilderna härifrån blev dåliga eftersom batterierna i kameran tog slut.. men hoppasni hittar simhopparna på de sista bilderna med. För det var riktigt grymt!

Luciatåg bjöds det på även där och nån liten musikklass sjöng. Väldigt fint!!




   

                         

   

Det var lite bilder iallafall.. Helgen i sig var väldgt lugn. Jag  var trött. Sovit dåligt och när jag inte har nåt jobb blir jag tusan väldigt deppig... har ingen lust med nåt o känner mig totalt misslyckad.
Elin ringde tidigare idag med.
Ganska kul info hon kom  med. Snubben  som blåste henne o mig på lönen för en månadsjobb o sen även jobbet ska tydligen varit tvungen att stänga sin salong pga misshandel av en säljare.
The Dude is going down!
men det är väl som  man säger: What goes around, comes around...
Säljaren som berättade det tyckte vi skulle slå på med en stämning just nu! När allt annat uppdagas med. Det är en jäkal bra idé. Men Elin o jag skulle höras av imorgon för vidare planering... MOAHAHAHA

Så har Anneli o jag påbörjat ett projekt.. Att göra henne blond igen... O det ska se bra ut  till nyår...
Och det var inte lätt. Idag drog vi i en hel del.. men det är ju verkligen inte tjusigt förns efter 2 - 3 behandlingar....
Men det är min åsikt..
Imorgon blir det ytterligare en behandling.

Hoppas ni sover sött gullungar!


Tjingelingen!


Kommentarer
Postat av: Ida

Hej gumman!

ja kan ju säga att allt e väldigt osäkert här med nu 3 som har fått gå hemm denna veckan! :S känns som ja inte sitter säkert...Jobbigt!

Lycka till...puss

2008-12-16 @ 12:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0