Onsdag

Idag har det varit en kalasdag :)
Började med att få näst intill springa hem från anneli för att gå på jobbintervju och sedan klippa Kusin Erik.
Satt o prata skit med min moster med. Skönt att bli lite uppdaterad. Inte ofta vi pratar med varann...

Sen åkte jag och pappsen till Hageby Centrum.
Eftersom jag är nyinflyttad i Norrköping Kommun så får jag massor med gratiserbjudanden från affärer...
Så när jag fick en på en tårta, tänkte jag direkt på pappsen som är tårt - tokig !! :D

Så det blev käk med tårta som lite efterrätt, så kom Lillasyster Simone med och pappa o hon fick sig en klippning de med. :)


  

  


Så pappsen fick en bra kväll :P
Tänker lite på Johan Glans där... Ni som sett sketchen kommer säkert ihåg:
" jaha! Tårta !? På en torsdag!? "

även om det visserligen är onsdag.....


Imorgon blir det att städa hos Anneli o sen till FinaFrida under kvällen, käka o glo på en film om planerna blir som sagda :)


Tjingelingen! :)

Kommentarer
Postat av: mackan

ser ju inte helt fel ut med den tårtan..gratis i gott:P

2008-12-18 @ 22:08:46
Postat av: maria

Nae den var ganska smaskig faktiskt :P

2008-12-19 @ 07:21:23
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0