SegSöndag

Då var det söndag igen.
Satan så dagarna går undan, eller är det bara jag som tycker det.? Känns som om det nyss var onsdag.... eller nåt..

Hur som haver..
Vi får skänka en tanke till Sandra idag som ligger hemma med magont :( Kan det vara vinterkräkssjukan? Det sägs ju att den är tillbaka nu...
Kanske är på  sin plats att passa sig. jag har haft en jäkla tur att undkomma den år efter år. Influensan är det värre med. Den kan man få titt som tätt hur lätt som helst.
Krya på dig hjärtat.

Så vill jag dela med mig av den hemska syn jag vaknade till igår. Och som värker än idag.

Detta är alltså mitt knä...:



AJAJAJAJAJAJAJAJAJAJAJ !!!!!!!
Ser ni de 2 feta blåmärkena!? Jag har iiiiingen aning om hur i hela fridens namn jag fått dem.
Men ont gör de, så jag tycker att de kan gå bort nu..!
Det är så jäkla fult.!


aja, nog med  det.
Idag har det varit lugnt, jag har diskat, tvättat och hjälpte barndomsvännen Sannah med håret.
Jag kan lova att det var katastrofartat!
Älskar att ha kunder som man faktiskt får klippa o inte bara ta 1 millimeter på.
Och det blev en sån jäkla skillnad. Människan fick tjockt hår och grejjer.
Riktigt riktigt bra blev det. Dum som jag är glömmer jag förebilderna.. så ni får ju alltid bara se slutresultatet, men jag ska bättra mig med det där!!


 


Nu ska jag ge mammsen hjälp med tvätten så det blir klart :)



Tjeeeeenis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0