ShoppingTajm

Idag blev det shopping ihop med Johanna. :)

Hittade en hel del till mig själv, vilket var underbart. Inte shoppat på evigheter...


Tänkte ha en liten myskväll idag eftersom lillasyster inte  orkade följa med o simma.. vill inte göra det själv. Tror jag...
Men så då ska naglarna bli lite tillpiffade :)



Första gången jag ska sätta pärlor o andra grejjer på egen hand... wish me luck!!!!


Så skutta vi in på twilfit, o dääär hittade jag underbara knästrumpor! Utan att tveka tog jag med dessa 2 till kassan:



De ville utan tvekan följa med mig hem till strumplådan. MYCKET nöjd med detta köp :)


Så var jag i nöd av makeup "svamp" och borste till nya pudret, så det fick bli nåt billigare, med tanke på att jag har en tajt budget nu för tiden... men oj så skönt att ha det inköpt! :)




så , avslutningsvis fick en ny tröja följa med hem till garderoben med. Mycket välbehövt!
JOhanna och jag kom på en väldigt passande outfit till  det med :) så jag är nöjd!




Nae nu ska jag nagelpyssla och ta en kopp kaffe :) Det är myskväll ikväll! :)
peeling av kroppen och färgning av bryn och fransar...


Tjingelingen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0