Vilken helg..

Hoppas ni mår bra och jag får ursäkta för dålig uppdatering i bloggen.
Men hör och häpna :
Jag och Sandra gick ut i fredags!!! DET händer inte ofta. tror det var månader sedan jag var ute.
Kom dock ut sent eftersom vi fick idén sent, och när vi väl var där kom  jag på  att jag glömde leget hemma, så det var bara att ta taxi i rallyfart!
Tack underbara taxichaufför som körde i 120 km/h för våran skull! :D

Så kom vi dit iallafall.
Mycket folk.. mycket smått folk... Man kunde tro att man var på disco... Men vi hade roligt ändå. Inte ofta jag har kul på Otten!
:D

Sen blev det efterfest.. och herregud så full jag blev.

Sov heeeeela lördagen, vaknade klockan 18. Hahaha vilket röjj det blev!
Sånnadär kvällar man behöver då o då. Skrattade en hel del vilket var väldigt trevligt för en gångs skull och det var så underbart kul att träffa massa människor igen!
Men tror faktiskt inte att jag kommer gå ut oftare nu för det...

Lägger upp lite bilder här så ska jag gå och ta en kopp kaffe sen :)


 

Vi var laddade!!


   

  

Och så var det den där efterfesten...

  

 


Sen blev vi trötta.. väääääldigt trötta...



Så vi gick hem och jag täcka snabbt som satan.
Men så är det ju nyår snart med. Då blir det mer kuliga bilder.




Tjingelingen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0