...

Har inte mycket intressant att skriva idag heller..

Är arg för att jkag glömde kameran när vi va hos berra o pontus i fredags med massa kul folk..


Jag är jätteavis på dig Adiel!
Bara kunna ¨åka iväg sådär! ett helt år i kanada! Jag hade verkligen velat byta plats med dig o kommit bort från detta land ett tag!

Kunde inte dricka med tanke på allt mitt pencillinätande : /   Jäkla halsinfektion, hur fan får man en sån lixom? kunde ha svurit på att det bara var halsfluss :... Men men...

Ska träffa Malin imorrn, fixa hennes löshår. Sen får vi se vad jag kan hitta på. har inte blivit helt bra i kroppen än känner jag. Inte att det från operationen sitter kvar, utan att resten av kroppen är död efter sjuktiden ...


Vill tillbaka till skolan o jobbet nu.! Längtar hem till storstan, nu har jag varit hemma i Norrköping så det räcker i flera månader :P

Hejsansvejsan!

Kommentarer
Postat av: Bea

hej korv.
när kommer du ra?

2008-02-05 @ 14:07:32
URL: http://BeaB.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0