bättre än väntat

Idag var skoldagen över förväntan :)
Kom dit, en lektion med sling/färg och klippkund, sen fick vi gå hem.

Bea och jag skyndade ner i tunnelbanan eftersom Ellen skvallrat om att det spelades in film. Vi fick iallafall se Henke lite innan vi smög över till våran perrong.
Vi är så töntiga  :)

Efter det blev det lite planering för morgondagen då det är friluftsdag. SOm jag inte kan vara med på grund av operationen-. Så Bea och jag ska jobba ihop lite pengar på nk ist. Skönt att ta en heldag så man kan gå på en ordentlig lunch för en gångs skull! :)

Föressten så har ett av våra doftmärken nya dofter. 1 för herr och en för dam.

Gavallini trapezio DONNA för dam
gavallini trapiezio UOMO för herr

Håll koll på dem i både herr och damdoft!

På Phytosidan som jag jobbar med har det inte hänt mycket. KOmmer att få lära oss att beställa o shit snart, det kommer iofs att bli kul, att få lite större ansvarsområden! :)
Då känns det som om man komme någonstans iallafall. Kommer ha lite fler homepartyn också. Intresserade av fransk hårvård? Hör av er så kan jag hålla en liten visning! Gör det helt gratis.

Så skulle jag ju ha lagat mat ikväll.. men somnade vid 3 så det blev inte riktigt så... Men kyckling o pomme fick jag iallafall. Tack gode gud :P

Så ska man på Tallinkryssning med. Var väldigt skeptisk till att följa med först, men Bea har en stark övertalningsförmåga, och hennes hot att jag inte skulle få smaka cola om jag inte följde med slog hårt! haha
Jag är fan beroende av coca cola. Kan det bli värre?? Finns det rehabs för colamissbrukare?

Nu tänkte jag ta och kolla på tv o fixa läxan.. Slår vad om att jag imorgon eller kanske rentutav senare ikväll måste erkänna att jag inte gjort det minsta på läxan iallafall

Bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0