helgen börjar nu...

Idag var det som sagt meningen att det skulle bli jobb... Men Bea och jag har ju inte setts på evigheter så det blev att hämta lönen och sen gå o ta en fika :)

Fick se chefens lilla son bara 1 vecka gammal, Lilla Max. Söt som socker.!! :D



Så hade vi ett litet äventyr i tunnelbanan..
jag står o babblar på då Bea plötsligt säger:
- Ursäkta, vad fan håller du på med?
.....
- Är du vhelt dum i huvudet eller?
....
- Ta bort de där bilderna!
Vilket gör att jag vänder mig om där en kille står o kollar upp i taket. Bea ger sig inte...:
- Du är ju dum i huvudet!

Så börjar killen prata ryska ( våran egen gissning ) Så svär Bea lite till innan jag fattar vad snubben hade gjort. Man är ju inte den mest snabbtänkta personen i den stan så att säga...
Så Bea o jag är raska i benen uppför rulltrappan där Bea säger till en vakt om vad som har hänt, men han kunde minsann inte hjälpa henne utan hon var minsann tvungen att anmäla det hos polisen.
Men hon lyckades ta en bild tillbaka på honom där han glatt står o vinkar, så det ska väl gå bra det!

Jävla turister ibland asså... om han nu var det.. annars är det väl bara jävla snubbe ... :D

Sen gick vi vilse men rätt på karlaplan. En tant som lura ut oss på världens omväg :O
men som sagy.. rätt kom vi ju :)


Undra varför en del folk är så fulla av skit. Litar på dig gång på gång.. Men varje gång jag gör det så kommer det upp något som man inte trodde om dig. Tur man lär sig vad folk går innan det är helt för sent iallafall! Undra om du vet om det själv, men ganska många säger samma sak. Så tänk på vilka du pratar med. För vi vet allihopa hur det ligger till nu. Alla har vi gjort misstag och dumma saker.
( tro det eller ej - Men vi är bara människor... )
Bara att vi vet om det.. och ändrar oss när det kommer fram att folk känner sig svikna eller överkörda osv.... Varför kan du inte göra det med... Det har ju tydligen varat längre än då jag kom in i bilden... Sluta bara!

Snart är det dags för skivan. Se till att närvara!   :)

Fick höra idag med om en tallinkryssning.... Troligtvis kommer jag inte att närvara om ingen av mina vänner följer med. Några från klassen ska ju med.. Men inte samma sak! :/  SkitSkit!!!!!

Den här helgen blir nog ganska lugn... kanske blir till att träffa Jannie något.. Ville ju träffa Linn, men alltid jobb jobb jobb. Vi har väl aldrig jobbat samma tider någonsin! :O

Saknar dig mamma!
Det är lika tomt här som du säger att det är hemma!
Det är jobbigt.....!



Have a nice night    :)


image73



Kommentarer
Postat av: FRIDA

hello hunn!!! ja du det var den 15:e & ev 16:e med:) men 15:e e säkert!!! säg till sandra, pontus o alla med:) jag kan hänga med på tallinkryssning:D pusss

2008-02-09 @ 12:05:12
URL: http://www.friiidaas.blogg.se
Postat av: FRIDA

japp nu på fredag...fyller ju den 18:e vet du:) sen den 16:e ska vi ha lite middag med men får se vilka det blir då¨. men på fredag är det hemma hos mig iaf:) bor ju vid kundsgård nu!!men hoppas ni kommer, så ska vi ut o kryssa:) pusss

2008-02-09 @ 15:02:42
URL: http://www.friiidaas.blogg.se
Postat av: Bea

du ska med klassen till tallin,=) vilken dag vi hade !

2008-02-10 @ 14:50:13
URL: http://beab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0