hemma igen...

Japp, nu är jag hemma i Stockholm igen....
Jag hoppar inte direkt av glädje......


Ska testa att jobba imorgon för första gången sen operationen, Har ju varit så sjuk efter den så nu får vi se hur det går.. håll tummarna. Känner mig så otränad.... :/

LÄngtar hem redan... Familjeeeeeen!


Har ett möte med studievägledaren nästa torsdag. MÅste få henne att fatta att jag måste ha ämnen som jag nu inte kan läsa... Men MÅSTE ha dem! Hur gör man?
Blir så trött av att känna att allt är så hopplöst och meningslöst.
Jag vill ju så gärna gå jurist!!!! Vet inte när jag senast ville något så mycket! Kan ju inte3 bara ge upp det då??

De som är anställda på Nordea måste vara heeeeeeeet inkompitenta ! Blir så irriterad vpå att det alltid blir fel!

Nu ska jajg sätta mig och kolla på simpsons och käka lite choklad. Det har jag gjort mig liiiite förtjänad av :)

byyyyeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0