ibland är jag riktigt duktig

Blev kvar hemma hela dagen idag. sov länge...

Sen fick jag cpryck och började plocka ur diskmaskingen, fixa med tvätten och lagade mat!
har bildbevis eftersom vissa aldrig skulle kunna tro att detta hände :P

   

Potatisklyftor, kött och tzatziki blev det.

Jag bakade till och med en efterrätt :)
Så det blev kladdkaka och glass blev det efter maten :)

  



Har faktiskt ont i kroppen idag. Haft huvudvärk o shit... Funderar på att ta mig ett sånt där riktigt mysbad imorron innan man ska tillbaka till skola o shit på måndag. Jannie föreslog spadag imorrn. Vilket låter otroligt fint i mina öron !!!

Har fortarande sån jobbig hemlängtan. Tur att Frida och Elin ska firas i helgen så jag har en anledning att åka hem. :) 20 x 2 kalas så att säga !!!
 Förhoppningsvis är Sandra också hemma då!

Men nu blir de väl att glo på titanic.. Sorgligt liv man har ibland. men har ingen lust att göra något idag. Det jag fick veta igår gör mig så arg och trött på människor.
Vad har jag någonsin gjort emot dig? Du känner mig knappt fast vi har umgåtts, du har lixom aldrig intresserat dig. Du pratar ju skit om alla du är med.
Jag blir fan galen!
Alla har vi någongång snackat skit. Upprörda eller inte, så brukar de flesta av oss hålla oss till att snacka skit om de vi ine umgås med. Och vi umgås inte med dom eftersm vi tycker illa om dem på något sätt.
Man talar inte illa om de man har omkring sig. Människor får reda  på det, och människor tar illa upp av det!
Säg inte att någon är dum i huvudet, för vi är tillräckligt smarta för att veta vad du går för!


Usch, nog snackat om pisspottor. Är så trött på henne iallafall!
huhuhu..  irritationen stiger. Måste nästan hålla mig för att inte ringa o konfrontera henne. För varför ska jag? orkar jag slösa energi?
Driva om folk är en sak, det skulle jag kunna ta som ett skämt eller nåt, men att du är så dum... Jag förstår inte varför. :( Du är inte bättre än någon annan, du är inte smartare, snyggare eller överlägsen någon av oss andra. Du har precis lika många fel!
Oj nu pratade jag visst mer om det iallafall....

____________

Jaamen så var det Jacob som ringde igår. Svammelman! :D

LIFE IS A HIGHWAY



Den här låten är så sjukt bra !!! ÄLskar den!

Kommentarer
Postat av: Malin Sandberg

"Måste nästan hålla mig för att inte ringa o konfrontera henne. För varför ska jag? orkar jag slösa energi?"

Du skriver att du inte vill ringa den här personen för att slösa energi , men vad har du gjort genom att skriva 3 A4 på din blogg om just den här tjejen.
Tänk , lite dubbel moral där!

2008-02-11 @ 11:01:32
URL: http://sandbergmalin.blogg.se
Postat av: maria

joo det kan man tycka! absolut. Men min frustration måste av på något. Och vill inte ta det med henne eftersom det är sån skitsak som jag blir galen över egentligen. Och jag tror inte hon skulle fatta det iallafall faktiskt!

2008-02-11 @ 19:55:16
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se
Postat av: maria

och jag har inte konfronterat henne genom att skriva på bloggen. Om någon annan än hon känner sig träffad så är det väldigt tråkigt....

2008-02-11 @ 19:58:49
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se
Postat av: Malin

Ok , just wondering .

2008-02-11 @ 20:18:53
URL: http://sandbergmalin.blogg.se
Postat av: maria

okidoki :P

2008-02-11 @ 21:37:56
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0