usch ja

Idag var det då idrottsdag i skolan.
Skulle ha jobbat idag med Bea som sagt men jag var så jäkla dålig att jag inte ställde klockan på tillräckligt bra tid att jag sov över den!
Förlåt Bea att jag inte kom upp på benen i tid.
Hon fick ju sitta klar och vänta på min i evigheter! :/ Ibland är man så jäkla dum!
FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT
Synd att du inte kunde jobba länge idag för då hade jag varit på benen och gjort mig iordning snabbt som ögat så vi hade kommit iväg!
Idag är det usch o fy på mig! Jäkla pisspotta jag ääääääär! skitskitskit

Å andra sidan kanske jag får undan allt skoljobb som jag hamnat efter med! bland annat att skriva ett cv och lite grejer. Evigheter sedan det skulle varit inlämnat!
Har sån föbannat ångest över att inte gjort det som ska vara gjort. Måste verkligen göra det idag så jag kan lämna in det imorgon och känna mig liiiite duktig imorgon iallafall!
För just nu känner jag mig riktgit dum! :(


Skriver senare..

Förlåt Bea!!!!! Kommer aldrig upprepas! KOmmer hyra en trumpetorkester om det ska krävas för att komma på fötter i tid till nästa gång!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag försov mig idag till halv ett! HALV ETT kan du tänkta dig! hahahah jag är skitz i vissa sammanhang har jag kommit fram till =S

2008-02-13 @ 00:05:36
Postat av: maria

skitz för att du sover till halv ett?

2008-02-17 @ 13:26:32
Postat av: SANDRA

nu harjag skrivit mitt namn så stort så du inte kan missa det :D Var ju mitt inlägg om skitzgrejjen så ;)

Lite uppdatering från din sida vi vill ha !

2008-02-25 @ 22:15:24
Postat av: maria

Hahaha jaa nuuu vet jag ju det ja :P

2008-02-29 @ 12:25:13
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se
Postat av: bea

haha, din mupp!
det gööör inget , händer även dom bästa!
haha , ses i morgon !

2008-03-04 @ 21:25:42
URL: http://BeaB.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0