yeej

Om en vecka är det alla hjärtans dag !! Det suger ju...

Det mest romantiska jag ska hitta på är att gå till kliniken och få massage... resten av dagen och helgen spenderar jag själv..
Första alla hjärtans dag jag får genomlida helt själv, utan vänner...  BajsFan!!!!

Fick ett sms av en väääääldigt gammal kompis förut! Tack snälla snälla! jag blev jätteglad! Fialotta :D

gud.. jag har varit hemma i ca 5 timmar, och jag har redan hemlängtan så att det gör ont. Varför har jag börjat ogilla den här stan så jäkla mycket?
Ibland blir jag förvånad själv när jag faktiskt trivs i en hel vecka.!!

Mår så jäkla illa när jag tänker på att skolan snart är slut och jag inte har kommit en centimeter närmare mitt mål än för 1 år sedan.
Vad gör jag på frisörlinjen?



Det måste vara mitt dummaste val nånsin! Så ytligt att stå o pilla flk i håret hela dagarna. Känns som om jag inte gör något direkt vettigt med min tid och ork. Tröttnar ju så snabbt på saker som blir enformiga. Vill att det ska hända nya saker hela tiden, Att det ska vara lite rotation, förändring
Men här känns det som om folk gör vad de alltid gjort och alltid kommer att göra. Lustigt.. enligt mig då.....

Trött Trött Trött.....
Är det någon mer än jag som just nu är så sjukt spytrött på skolan. Är trött på allt som har med skolan att göra.., Till o med klassen lite grann.. Ifrågasätter faktiskt vissa dagar om det inte hade varit bättre med klassen jag hade i 1an hemma i Norrköping... Men kanske inte....


Imorron är det dags attge sig ut bland olket igen. JObba JObba. Vet att jag har sagt att jag längtar, jag trot jag ljög.. eller tror...  Jag ljög som faan! Vill inte alls jobba, vill inte gå till skolan, vill inte bo i Stockholm, vill inte vara borta från min familj längre, vill inte känna mig så jäkla uppgiven.
Hur och var hittar man inspiration till att palla med den här sista tiden?


På måndag lämnar Frida landet för att åka över havet och bli ordentligt bortskämd! Privatchaffis!? Vem skulle tacka nej? Jag tror du kommer trivas jättebra! OM inte så får du ringa så kommer vi och räddar dig!

Alla drar på måndag. Varför blir jag kvar??

image71


Jag har tur som har fina vänner! Utan er hade jag varit heeelt lost i den stora storstadsdljungeln!




Kommentarer
Postat av: Bea

jag tar åt mig som en utav dina fiiina vänner , TACK ;)

2008-02-08 @ 20:12:05
URL: http://beab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0