....


Luther vandross  -  dance with my father




Nu är jag ääääääääääntligen hemma igen.
Måste passa på att berätta att min gullunge Sandra nu äntligen skaffat sig en blogg!

Sandrasord.blogg.se   -----  besök den!

Haft en mysig helg. aningen seg kanske. Men det behövs det med!
Var på bio med lillasyster igår. Såg på Bee Movie. Tro det eller ej, Den var så dålig att jag somnade! :O Jag till o med dreglade! Hahahaha
Räcker det eller måste jag säga att reklamen var bättre än filmen? :P

Så självklart har ja inte kunnat sova sen fredagsnatten! Lika förvånad som vanligt över hur lite sömn min kropp verkar behöva...
Satt i ca 2 timmar och trälade med ett jäkla korthus.. Kom iaf såhär långt :




Jag vet att det kanske inte ser mycket ut för världen för er erfarna korthusbyggare, men jag loooovar o svär att med mitt temperament och korta stubin så är det här en jäkla fin insats!

Imorgon är det skola igen.. vill inte ens tänka på det!
Nu är jag så trött att det blir duschen och sen sängen asså. Gått på tomgång o koffein idag. inget vidare det inte....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0