Detta blir ett långt inlägg...

Fredag:
Satt först hemma och tittade på Keeping up with the kardshians.. Finns det en bättre serie på E entertainment? Nar tror inte det! :D


Sen ringer Frida och berättar att de ska dricka lite hemma hos henne, så jag tänker att det låter myyycket bättre än att sitta hemma själv. Slänger ner lite grejjer i väskan och ger mig ut i skitvädret. MIssar peneln vid centralen och får vänta i 20 min... ja, jag höll på att frysa ihjäl!

Då ringer Frida och säger att de ska ut... i Bålsta.. spännande som tusan.

Och dit kommer vi. HInkar i oss och har allmänt trevligt..

Sara ifrån parallellklassen var oxå där. lite kuligt :)

sjuka människor på det stället fanns det gott om! Det smittar antagligen eftersom Frida försökte sälja mig till en Spanjor...   - okej, om jag får din öl så får du dansa i 5 min med henne *pekar på mig*

Ojojojojoj vad arg jag blev på den snubben . Snacka om att inte veta när det är dags att ge sig! Tur att Kevin satte stopp för hans jobbigheter.. även om vi blev utslängda tack vare det... Vi hade roligt ändå. :D
Tog taxi hem till Frida igen sen.. tappade min plånbok på uppfarten, hade tur att Fridas mamma hittade den och tog in den... Mina pengar var blöta :(    :P
Vaknade på golvet, och jag skojjar iiiinte, det var inte lite ont i kroppen jag hade !
lite bilder från fredagskvällen/natt

            



Lördag
Låg och drog oss läääääänge... Hjälpte Frida att mocka efter hennes häst i stallet. Längesen man kände stallukten :P
Sen var det hem , göra oss i ordning och börja förfesta lite. Missade bussen pga att både Kevin o Sonny glömde sina plånböcker inne i huset...
Så vi fick ta en taxi till pendeln, men det gick ju också bra! Mötte Lina från parallellklassen och så var det in på toxic. Kevin raggade tokig på 2 tjejer osm satt vid vårat bord... Jag ha raaaldrig hört mer lögner.. Och vilka blåsta jäkla brudar då! hahahaha De gick på att de spelade i ett band, och att jag var sminkös.... tror jag.. och frida var stylist... man kan ju undra vad de hade i huvudet...
Bästa bartendern! så jäkla roligt! Frida och jag beställer två shots, jag betalar och väntar på pengar tillbaka.. jag kan säga att jag fick tillbaka den lappenjag betalade med + 300 spänn! HAHAHAHA stackarn! :D

Sen hade Kevin tydligen blivit utkastad.. Så då skulle vi dra och möta Natta ist. Tog en taxi halvvägs. Stannade och köpte en korv... Sen var alla plötsligt helt borta!
pallar inte ens dra historien, men jäkla jobbigt det var!!!!! :O

          

Tack Christos som hjälpte mig ännu en gång när jag irrat bort mig! Guld värt!!!!

Så nu då är jag hemma och ligger o funderar på hur jobbigt det är att mina saker är kvar hos Frida i Bro... Mina nycklar, busskort, skor, plattång.. allt det där som man måste ha.... skitirriterande.. men det löser vi  :)
Har haft en riktigt kul helg iallafall!

Stockholms taxiförare borde ha smäll ibland. äckliga gubbe! :S
Förlåt Serena för mitt hetsiga humör!

Måste hoppa in i duschen nu!


Kommentarer
Postat av: Sandraa

Haha det är efter såna där händelsefylla helgen man känner sig som 3 år äldre än vad man egentligen är :D

Man får ha ett hetsigt humör efter en sån gubbe maria USCH för äckelpäckelgubbar som tror att deras rynkiga hängpung kan få sig nånting av en snygg kvinna!!!

2008-01-20 @ 23:17:52
Postat av: mia

härligt :) ja det är ok. men inte så mycket mer än så tror jag ;p!

2008-01-21 @ 15:14:22
URL: http://miiiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0