...

Idag är det måndag.. och imorgon börjar skolan igen. Då ede slut på det roliga och dags att ta tag i saker o ting,

Ibland känner jag mig så otroligt ensam. Dagarna går förbi så snabbt utan att jag hinner med något. Skola, jobba, plugga - Skola, jobba, plugga.... Om o Om igen...
Saknar familjen, känns som om jag missar så mycket när jag inte är med! Saknar vännerna...
Har haft ett riktgit fint lov, men nu måste jag ta tag i mig själv. Ta tag i skolan på riktigt. Även om jag inte vill bli frisör..

Tack för mailet Johanna, angående högskoleprovet. KOmmer ringa dej eftersom jag inte riktgit fattade vad de stod...
O sen vill jag veta var du har tänkt plugga....
Jag vill aldrig mer flytta ifrån någonting alldeles ensam.
Det har varit en berikande upplevelse, och jag har lärt mig en hel del på det. Men nu vill jag bara hitta en fast punkt.

Och detta problem med pojkvänner. hahha Sandra- jag blir tokig på P när han spelar tokig efter dej.. Men kanske ede för att den jag har sett fram emot att träffa gång på gång ska krångla till det?

Saaatan, vilket tråkigt inlägg detta blev.
Så jäkla deppad idag  :S


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi ligger hemskt mkt på samma nivå just nu baby =/ inge bra haha vi ska ju kunna peppa varann men nu när vi båda är helt fuckade i våra hjärtan och hjärnor så funkar det inte så bra blir mer ett sällskap på väg ner ,men vilket är underbart trevligt det med förstås ;)

Den där snubben är inte tokigt efter mig längre.. Jag kanske fick honom att fundera på pridefestivalen? :O

Vi hörs sen pöllan, om min hals vill banta lite vill säga. PUSSPUSS

2008-01-09 @ 13:30:30
Postat av: maria

HAHAHAHA
Pridefestivalen? Vad har du nu gjort?
Hahahaha

yeees we will! Bli friiisk människa!

2008-01-09 @ 20:17:50
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0