haha denna veckan....

Jag har såååååå mycket att skriva att jag inte vet var jag ska börja.... Kommer säkert inte få med allt...

kommer inte ens ihåg vad jag gjorde i veckan... Så jag tar det från att det nya året börjat. :)
Lite bilder från nyår:

       

Sandra och jag
åkte hem till Norrköping på onsdagen.
På kvällen hade jag phytovisning. gick ganska bra faktiskt! över förväntan :P haha Fick en hel del sålt.. så nu ska jag försöka få tag på chefen så att hon kan skicka ner grejjerna till norrköping :)

På torsdagen kommer jag inte ens ihåg vad jag gjorde faktiskt  :O
Eller jooooo, Sandra o jag var o bowlade! Och ojojoj vad jag äääääääägde!
In your face hunnie!

Fredagen
var stressig som satan. Började med att fixa halva bekantskapskretsen i håren, sen hem till pappa en snabbis o börja med lillasysters hår :


Sen hem till mamma, duscha o hämta kläder, tillbaka till pappa, fixa lillebror i håret, vilket jag tyväääärr inte har nån bild på. han såg helt annorlunda ut..
Sen blev de brått brått att börja hinka i sig o göra sig iordning, skuttar till malin där sandra sitter o e oklar som vanligt...

så, ut i snöstormen igen hem till Malins kompis Frazze och förfestar där. niiice som satan faktiskt. Lyckas få med dem ut, så in på otten som typ var folktomt.. men inte gjorde de speciellt mycke. Vi var sjukt tankade vill jag lova!

Sandra hade en efterhängsen Kines efter sej, och en kkille försökte slå i mig att han va ifrån sthlm söder! HAHAHA

Och så mötte jag mimmi från mellanstadiet! HAHAHA har inte sett människan på typ 7 år! o ändå kände jag igen henne.. snacka om tokgalet! :D

varför jag inte följde med i taxin e oxå en historia.. som jag inte kan svara på  själv.


 

Det nya året har börjat roligt för sandra o mej:


*Piiiiiiiip....Piiiiiiiiiiiiiip*
- aah halllå?
- Tjaaaaaa, gott nytt åååååååååår, vad gör du?
- Eeeh.. e med tjejen...
- Jaahaaa... oooooooj, hej då!

eller ... *skriver ett sms*
* Har du tjej? :O *
* Riiiing... Riiiiing*
-hallå?
- heeej... Vem har du pratat med?
- Va? Ingen?
- Vaddå ingen? Du kan ju inte veta de sådär bara?
- Jag e smartare än vad du tror
- Förlååååt
- Varför säger du förlåt
- För att jag inte berättade det
- ingen faaaara asså
*tystnad*
- Men du kunde ha sagt det så jag inte ksulle ha ringt dig.
- Men jag vill att du ringer..
- neeeejdu.. som sagt ... ja e inte dum!
*klick*

Att de händer oss båda samtidigt e fär underbart! :D hahaha

Nu ede 2008 och då ere nya tag som gäller. Pojkvän? Ja tack gärna.... :D HAHA
Sandra kommer döda mig......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0