jeeej

Idag är det onsdag.. vilket betyder lååång frisörlektion.. jäkla jobbigt.

Igår höll Ellen och jag i gympalektionen. Det passar inte mig något vidare märkte jag. Gjorde massa lekar som jag  aldrig har hört talas om. Jäkla skit att man är så östgötiskt det kan bli.... :P
Så käkade Frida och jag advokadomacka! För er som inte har ätit det på våran skola så kan jag garantera er att det är en macka som man verkligen suktar efter att få äta! sjukt god!!!


Sen åkte jag till Danderyd. åkte med Maggan hem därifrån! Otroligt skönt att slippa de där jäkla tåget. funderar på att köpa en helikopter.... drömma kan man ju....

I helgen bölir de utgång o en sväng förbi tatueraren med Frida.

Vill komma på något fint att ha nere vid foten.. men fantasin e ju torr som aldrig förr.... hoppas på att få lite inspiration.. :)


Ellen åkte till Thailand inatt. 2 veckor i solen.. jag har aldrig varit med avis! hahaha Glöm inte att skicka vykortet nu! annars blir vi i klassen ledsna!

O jaaaannie! NU e du ju hemma igen. FÅr ringa dig senare. Blev lite mycket där... men jag hoppas att allt känns bra nu! :)

Nae, men nu är det väl dags att börja göra sig iordning då kanske. j'äkla onsdagar.

ha en braa daaaag. även om de e skiiiitkallt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0