längtar...

Idag är det då torsdag..... Jag är helt otrolig. Har en lektion idag, men somnade innan jag hann ställa klockan igår så sjääääälvklart försov jag mig! :S Varför Varför Varför?
EN ENDA JÄKLA LEKTION !!!!! 

Aaaaah, jag blir tokig !


Istället för att vara i skolan har jag faktiskt gjort skoljobb! Kanske inte räknas som samma sak.. men var skönt att bli av med lite.

Imorse när jag pratade med Sandra yrade hon om att äta tacos.. så jag som är tacogalen blev ju så satans sugen att jag var tvungen att hitta på något liknande..
Och kääääära vänner... Jag är inte den som ställer mig vid spisen och lagar mat ! Men ... jag fick faktiskt ihop en del =)
Kom och tänka på Fridas recept, så lagade kycklingbitar och stekte lite grönsaker och vitlökssås i tortillas.. Det är godare än vad det låter! :D
Och eftersom det är så sällan det händer, var jag tvungen att ta en bild!



Så nu har jag duschat och ligger här o ser på simpsons... Sjukt kul !

Ännu ett inlägg med lite onödig information.. Tycklar det är så svårt att komma på vad man ska skriva.. Man vill inte vara föööör personlig...

jag har kollat på lite om utbildningen till jurist.. Jag vill så mycket att det suktas i munnen på mig! :O
Har nog aldrig varit så inne på en utbildning i hela mitt liv.. Kan inte förstå varför jag valde frisör :S Det måste ju vara det dummaste jag har valt i hela mitt liv. Jag är inte intresserad av det alls längre..
Det beror inte på det jag kan tjäna som jurist som lockar... utan det att då skulle jag känna att jag verkligen uträttar något bra!

4 days to go.......

Tänkte gå och hämta ett glas cola o kolla runt lite på facebook. Vet att det är så sjukt att en sida kan vara så intressant. Har hittat massa gamla klasskompisar och vänner jag inte sätt på många år att jag tror jag ska leta upp lite fler,..
Vilken nööörd jag är......

Kommentarer
Postat av: mia

Heej Ia,n ;D det är bra.. hur är det med dig?? vart håller du hus nu :) ? kul att du hittade mig

2008-01-17 @ 20:36:40
URL: http://miiiiaa.blogg.se
Postat av: The one and only !

Åååh hahah för min del blev det kall tacos ! använde också grönsaker och kykling haha och maaaaaassvis med vitlöksdipp såklart!

2008-01-17 @ 23:30:14
Postat av: maria

aaaah.. kall tacos vet i fan om det är såååå gott :P
vitlök är ett måste !!! :D

2008-01-17 @ 23:39:32
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0