lördag

Nu sitter jag hemma hos johannaaaa.
Ska snart dra mig hemmåt. Lillasyster ringde o ville gå på bio... så vi får väl se om ja e så snäll att jag orkar ta med henne på det :P Vet inte ens vad det går för filmer..

Är så sjukt trött..

Vi hade en liten sköhetskväll igår. Hårinpackning, ansiktsmaks, fotmask !? , och nagelvård. Kändes skönt att lunna sitta o snackal ite skit bara! :)

Så var jag hos tandläkaren igår med. Gick kalasbra.. snabbt o smärtfritt tog de mitt tandavtryck.. Så måste jag hem hit igen nästa helg för att hämta grejjerna.. haha ibland funderar jag på om de inte borde börja sponsras mina resor hem till Norrköping.....
Har ju ingenting annat att göra här lixom!? :P


Hade! NU ede dags att gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0