Lördag.

Nu sitter jag hemma i oxelbergen och tittar på när lillebror spelar xbox... Han är tusan bättre 'än mig...! :O förvånande......

Igår kväll ringde Sandra o Berra och fick Jacob och mig att åka dit en sväng. snacka lite skit o se på film. Det var ett tag sen jag träffa Sandra känns det som.. Well Well.

Idag är det då barnvaktande som står först på att göra listan. Sen tänkte jag försöka kolla runt lite på internet för att kunna hitta några balla underkläder :) Sånt som måste köpas .


Idag mår jag riktigt bra om man jämför med andra mornar. Har kunnat sova bättre  nu i natt. Kanske har vant mig... Men klart som tusan att det gör ont ! Men det var värt det. varenda sekund av smärta! Skulle aldrig för mitt liv försöka få det ogjort! Jag är glaaaaad :)

I helgen blir det antagligen lugnt, Kan inte göra så mycket.. och Jannie blir väl tokig om jag får för mig att hitta på något.. " Ligg stilla i sängen.... " yEah right.... börjar få liggsår gumman..


HOppas på att kunna vara i skolan nästa vecka. Inte säker på det än. Men förhoppningsvis! :)
Tack för smset Bea :) Så ku latt någon faktiskt ätr nyfiken :D hahahaha
Mycket att berätta ;D

LÄngtar till joooooooooooobbet!


Kanske skriver lite rader här senare.. Om inte.. " Ha en jäkla bra lördag "   ;) Det tänker jag ha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ica! men såhär i vanliga veckor blir det ju inte så mkt men det är skönt :)! jobbar dudå?

2008-01-26 @ 12:09:28
URL: http://miiiiaa.blogg.se
Postat av: Kristian

Tja Marre!
Jag är rätt nyfiken på vad det nu är du har gjort!? :O
Hoppas att allt är okey med dej.
Kramar

2008-01-26 @ 20:25:44
URL: http://kriistiians.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0