oooonsdagen är avklarad

Det var en heelt okej dag. Trött som satan och ont i huvudet dock. Åkte hem efter 2 lektioner dock.. skönt att komma hem!!! Mötte Frida o Natta på väg till tunnelbanan med.... bytta av varandra där lite... :P hahaha Ordet skolkare... ehuuum Fridaaaaaaa, Du ska inte kasta sten i glashus ;)

säg inte att ni inte tycker att denna är fin!?


Nu ska jag sätta mig och göra ett cv. har de i läxa o grejjer... Men så svårt ede ju inte.. Så jag tänkte att jag skulle ta och göra den direkt..

Studentmössan o de e beställd nu med :) Skönt som tusan kan jag lova! sista minuten var jag o Frida ute. puh! vad hade man gjort annars? köpt en på åhléns? :O Tänkte att jag skulle ha visat en bild på den.. men hittade inte sidan :P hahaha
Så fiiin. diamantvarianten med rosa sten som står för hantverk :) oså..
Maria * Frisör 3a
bära den med stoooolthet :D

Har kollat lite om högskolan med.. Måste skriva 1.9 på högskoleprovet för att komma in på jurist.. Har många gånger själv funderat på hur i helvete det skulle gå till.... Men har kommit fram  till att  ' Vill man så kan man '
Och Maria Askenberg, Hon kan Hon !!

Har en tid till tandläkaren nu på fredag.. men jag måste ringa imorgon och säga att jag måste byta den till nästa vecka. HInner inte ner till Norrköping denna helg asså... Känns som att pendla.. e ju redan trött på att komma hem :P

Nästa fredag är en resa till västerås planerad på fredagen och på lördagen ska man vidare till örebro. Får se hur det blir med den trippen. men förhoppningsvis mår man så pass bra att jag kan åka med :)
Skulle vara så skönt att komma härifrån.. även om det nu inte är så långt borta. :P

Har beställt kort nu med.. Måste säga till er som har massa gamla bilder på datan och vill ha ut dem i kort..
Besök http://www.snapfish.se/
Där kan man billigt beställa sina kort...
Jag har precis beställt 457 st kort (!!!!!) Så nu är det bara att gå och köpa ett album :D sjukt kul att ha... Satt o kollai  massa gamla album hemma hos mamma nu när jag var hemma sist.. Tror att jag var 9 elelr nåt i de senaste albumet... så jag tänkte att det var dags att uppdatera lite. Tycker faktiskt att det är kul att ha att titta tillbaka på... Vad som helst kan ju hända när man har alla bilder o minnen på datan.. Den risken vågar jag inte ta längre..
yepp, thats right... Maria är en feeegis!


är inte maten klar snart?

Jag och Anna har bestämt att så snart jag har läkt ska vi träna som idioter. Har ett visst mål att gå ned till innan sommarn.. hur fan det nu ska gå till... Ska börja med att byta gym. Sats i all ära alltså, älskar det gymmet hur mycket som helst.. Men behöver någon att träna med, att kämpa med, som har samma mål som jag. annars är det inte ens kul att träna.
Sorry tränarn, dumpar dig och fortsätter min träning på annat håll =)

Nu ska jag gå och gnälla lite vid spisen och hoppas att maten är klaaaaaar snart!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe nej inte riktigt gumman. har klippt upp det lite så det är nog därför det ser ut så:P Hoppas du kommer hem till den 15:e feb, ska fira mig o elin 20x2 då! Hon fyller ju 31 jan o jag 18 feb. pussssss

2008-01-17 @ 12:18:29
URL: http://www.friiidaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0