PISSPOTTA !!!!

Jag är så jäkla besviken!

fick precis veta att hon inte kan följa med mig imorron.
kan inte ens vara arg..


bara så äckligt besviken..........


jag kommer inte kunna sova inatt.... Fan att du inte ser till att vara där för mig! Det svider verkligen eftersom du redan vet att jag inte bett någon annan.... Att behöva vara helt själv...

Jag är så sjukt trött på sånna människor som bara ser till sitt eget behov! Vad tänker ni med?

kan inte förstå sånt här.. Skulle aldrig i hela mitt liv svika någon på det här sättet. Hoppas du uppfattade hur ledsen jag blev!

Kommentarer
Postat av: mia

det är så jäkla skit att behöva veta vad man ska bli. är så trött på det nu! tänkte strejka och inte bli NÅNTING ;) aa pappa bor kvar i häradshammar och mamma bor kvar i östra husby:) hur lever du nu då?

2008-01-21 @ 17:48:53
URL: http://miiiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0