scaaaary

jaa.. nu är klockan 05.20.... klockn 06.15 bär det av in till stan.. Är så nervös så jag inte kan sitta still

Fick en timmes sömn inatt! kanske skulle ha behövt mer... men är glad att det iallafall blev en timma. Var så orolig för att inte vakna till väckarklockan sen... Men det gick bra :)

Nu hoppas jag att ni som  känner mig bäst håller tummarna och skänker mig en tanke.. ;)
NI andra bryr jag mig inte mycket om vad ni tycker eller tänker.! Är så trött på folks konstiga attityder ocj ställningstaganden,
Ingenting gör er mer olyckliga än att önska olycka över andra!

Klart man inte är någon ängel själv. Har många gånger sagt saker som jag fått äta upp, då jag kommer på mig själv med att undra varför jag tycker någonting alls om folk jag inte känner in på djupet. Man kan inte ha en uppfattning... man känner ju bara personens yttersta skal... Och vem som helst vet ju att utsidan inte alltid reflekterar insidan!

Jag vet att du hade velat vara med Sandra, och jag vet att du gjorrde allt igår kväll, direkt när du fick veta allt, att komma upp till mig. Vet att du inte heller gillar tanken att vara på andra sidan Sverige. Men du vet att jag älskar dig ändå vännen! Ses i Norrköping nästa gång istället :) Dåååååå kan du vara ett stöd :P

Ska hem till mamma i Norrköping på onsdag... Känns bra! fick veta att hon hade köpt en ny soffa..
 -inte en dag för tidigt-

Jag har så mycket tankar i huvudet och ingen att prata med det om. Det är en jobbig känsla. Har ju så svårt att lita på folk!
( Ja Sandra, vet att du tänker att jag orde det o det o det. ;) )
Men jag är så rädd för att bli sviken. Tycker att jag ställer upp en hel del på mina vänner... Och att sen då inte få det stödet tillbaka, speciellt en sådan här dag, då kan man ju inte annat än gnälla lite...

Uuuuusch vilket tråkigt inlägg.... Ha överseende ;P

Får se när jag skriver igen..

Förhoppningsvis är det en mer självsäker, glad och sprallig Maria som kommer att visa sig i framtiden !

Heeeeeeeeeeeeeere we go !


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha a rätt kul!:P man trycker spara bild på den där rutan som kommer upp,med alla olika hår!lycka till,hoppas på att få se lite olika frillor på dej ;)

2008-01-22 @ 09:23:08
URL: http://malliee.blogg.se
Postat av: Anonym

jaa, jag har ju det.. men vi får se hur länge hon blir kvar, jag har fått feber och det svider i ögonen som faan sen hon kom..:( Men hon är så söt..! Lycka till idag!

2008-01-22 @ 09:47:10
URL: http://johannana.blogg.se
Postat av: Anonym

a ok! det låter bra det! vad gör du om dagarna då?§

2008-01-23 @ 12:00:49
URL: http://miiiiaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0