sjukling..

Idag är det onsdag.. Har vaknat av hostattacker och huvudvärk flera gånger. Jäkla skit!

Imorron ede tooorsdag :D Sooom jag har väntat asså!
Kommer inte kunna sova inatt. e för uppspelt! Som ett litet barn innan julafton
Håller tummarna för att jag kommer få en av mina impulskänslor o beställa tid direkt! Ingen mening med att grubbla för länge.. Undra om folk kommer se mig på något annat sätt då? :/ hum...

Sen ede att åka hem till Norrkan igen. :) Tandlääääkarn på fredag. Ska fixa mina tänder äääntligen. Känns som om jag har väntat i evigheter!

Sen hoppas jag på att kunna hitta på något mer när ja ändå är där nere :)

Hör av mig efter helgen för att besätta hur de gick ..

Kom o håll mig i handen vännen.. snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0