söndag...

Nu är klockan kvart i 9 och jag är vaken... Somnade inte förns vid 4 eller något inatt. Är så trött att jag skulle kunna sitta o sova... om jag inte hade så ont! :/

Vaknade vid halv 7 och hade ont i halsen med. Så det blev te med lite honung i. Inte såååå gott, men känns mycket bättre i halsen nu... :)

Idag blir det troligtvis mat hemma hos pappa. Har blivit precis galen av att sitta hemma. Kan inte slappna av och ta det lugnt. Har myror i brallan. En hel myrstack tror jag...
Trodde att det skulle vara skönt att vara hemma och bara ta det lugnt på doktorns order, men neeeej, hade jag beräknat att jag skulle ha ont? NEEEEEJ!  dessutom är folk så upptagna att jag sitter mestadels själv hemma. O det är inte direkt kul det heller kan jag säga.

Trodde aldrig att jag skulle säga att jag längtar tillbaka till skolan... men det gör jag. Kan inte sitta still såhär.. Men vet inte om jag skulle klara en hel dag i skolan. äter fortfarande pencilin, smärtstillande och nåt mer som gör att jag inte ska få en infektion.

Men som sagt : DET ÄR VÄRT DET!


Jag är jättesugen på att göra en tatuering till! :) VIll ha en nere vid ankeln... kan inte komma på något att ha bara.. Är så dålig på att bestämma mig gällande sånt där-... Kommer att ta en evighret innan jag väl gör det...



Det är förnedrande att inte kunna tvätta håret själv just nu! Att behöva säga : - Joo, jag ksulle behöva tvätta håret. Kan du tvätta mitt hår sen?
Det är ju sånt man ska kunna göra själv!
 
Läk maria... LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄK !!!!

Nu imorrn , Måndag, Tänkte jag att jag skullke gå o köpa en top. Måste ha en till!
Och kanske även en jacka.....

Sandra: Har inte hört nåt från dig. :O det är förvånande... Du har inte dött va?

Nu ede Simpsons på t v.. Och simpsonsnörd som jag är, så  kan jag inte sitta här då!

see ya!



Kommentarer
Postat av: mia

jaa det gör jag. helt ok :)
det låter kul! :) en hel del pengar med så mycket jobb,:):)

2008-01-27 @ 09:52:43
Postat av: Anonym

Hmmm... vad är det du har gjort..?
Jag och Frida satt o diskutera nån minut över vad det kan vara. Vi kanske vet, kanske inte.
Hoppas du vart nöjd :)
Ses kanske nån gång då..
Ha det fint sålänge!

2008-01-27 @ 14:49:52
Postat av: Kristian

Mitt inlägg över om du undrar...

2008-01-27 @ 14:50:39
URL: http://kriistians.blogg.se
Postat av: Kristian

Haha nu glömde ja svara på din fråga..
Det var skitkul ute igår, det var ju bara ja o Frida.. men man träffar ju en hel del ändå :)
Föresten, hur länge stannar du i stan?

2008-01-27 @ 14:58:57
URL: http://kriistiians.blogg.se
Postat av: Anonym

Har inte dött darling! hah och du jag kom preciis hem från Nemo nu men ska bara borsta tänderna så ska jag se om du är vaken iaf ;) Puuuuuuuuuusss

2008-01-28 @ 01:47:53
Postat av: Bea

hej ärta !
har inga pengar på mobilen! det är bara bra med mig ? själv då? när kommer du tillbaka ? nej , ja har bara jobbat två ggr utan dig ! Puss !

2008-01-31 @ 19:40:16
URL: http://beab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0