03.40

Har haft en myskul kväll :)

Frida lagade tacos åt ss. mumsfillibabba.!
Kul att se christian med. Längesen.. eller ja.. typ 2 veckor.! eller är det bara en.!? :
Har noll koll på dagar o veckor längre... :/

Rasmus kom ner från Stockholm och hälsa på. Kuligt faktiskt. Han e alltid en sån trevlig prick :P hahhaha

Nu ligger alla och sover.
Bara jag är vaken.

Rasmus var sååååå trött, o frida o co va inte speciellt pigga de heller.

Imorgon blir det runnmans hem i Lindö. part party paaaarty, eller nåt. :P



Nu ska jag lägga mig på soffan o glo på tv o hoppas att jag somnar där :)


Sussa sött!


Tjingelingen





Kommentarer
Postat av: :)

Du somnade ganska bra där

2008-07-19 @ 22:47:11
Postat av: maria

jajjamensan. som en stock!

2008-07-20 @ 19:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0