07.23

det är vad klockan e nu


Kom precis hem. Sitter och väntar på att Frida ska plocka upp mig så ska vi åka o sola, o sedan blir det väl hem igen, handla lite o sen skutta in i duschen.


Igår var jag hos Anneli. Käkade Kinamat, såg på en film o se fick jag min studentpresent av henne.
Sån jäkla ball present!!! :D

Jag ska få en kroppsläsning av en Johan ekenberg.


Någon som har blivit de av honom??    

Man åker dit och han kan berätta utifrån min kropp vad jag har varit med om, hr vjag är som person o då ge mig inblick i min situation och i slutändan ska det göra mig till en bättre kommunikatör.
Tycker att det låter så spännande!

Tack Anneli Carlsson! Det var en gulligaste och mest genomtänkta present jag nånsin fått tror jag!


Nu är det bäst att jag springer o klär på mig. Kan inte åka i pyjamasen ju :P



Tjingelingen





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0