cigarettjuvar, tvdebutar och hårförlängning

Sandra var en riktig stjäääärna på tvn! :D

Illa av er som missade hennes filmdebut :D hahaha


Nu har alexandra precis gått. Sällan man har kunder som är så nöjda.
Sällan jag själv blir nöjd med mina blonda hårförlängningar, och som ni ser har löshåret en annan färg, men det ska rättas till imorgon, nu är klockan för mycket.
Digga henne, väldigt trevlig tjej!
Välkommen tillbaka :)

  



Sitter och är röksugen...
Men det spökar i våran lägenhet
Jag har köpt 2 paket, ett i söndags o ett i måndags, men vaaaaaaar är de paketen?
Spårlöst borta!!!
Kanske dags att vända sig till efterlyst?
HInner ju bara röka 3 cigg eller nåt innan de är borta! :S
Vem tar mina cigaretter!?

  





NU är klockan 23.31 och vaaaar är Frida!?




Tjingelingen


Kommentarer
Postat av: Lina

Gud vad duktig du är maria :) Jag sitter och funderar på om jag ska göra hårförlängning med brunt hår.. som jag sa en annan gång vet du! Det vore suuuuper om du kunde hjälpa mig då :) Hoppas allt är bra föresten?

2008-08-04 @ 16:49:15
URL: http://misslinaa.blogg.se/
Postat av: maria

men heeej gumman :) joo det är barabra med mig. Hur är det med dig??

Absolut, det är bara att höra av dig vet du! :)

2008-08-05 @ 03:07:17
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0