fredag...

Ja, igår blev det utgångt.. >IGEN:! :O
Inte alls meningen. Sandrta o jag skutta hem till runnman o robban för att bara snacka lite skit.. trodde vi.
Men sen blev de shots och vidare till deli, hann med en cider... TAck runnman Och sen blev det Otten.. det knasiogaste jga sett.. sjukt lite folk..
Men vi livade upp oss med massa absolut dålig dans på dansgolvet :P

Sandra hittade ragg ..
" Men vi kan ju inte gå nu när jag står här med sånna fina tjejer.... NAAAAEEE jag bara skojja! "
HAHAHA

Vi tackar för den!!!

Tyvärr blev det ju dock inga bilder.... Hade minsann med mig kameran.. men batterierna dog efter första kortet.. :/ Aningen surt men vad gör man... :P

Idag blir det en lugn fredag. Sandra tyckte vi skulle träffa malin o sån.. men det blir så segt när man inte kan gå ut.. eller jas.. Jag kaaaaan ju gå ut, men för fan, Har varit ute hela veckan känns det som.- inte gjort annat.. Så imorrn ede ju poolparty hos stoffe med.. om det nu blir så.. men det löser sig väl..
Så nu sitter jag hos pappa.. Har lillvovven med mig, så ska ta med mig lillasyster hem. käka godis, glo på film o bara lata oss. Kan vara skönt det med.. iallafall efter den här veckan!! Längesen jag festade så mycket!

Men jag har haft så kul! :D
Folket har vbarit kalas och jag har verkligen varit ärligt glad hela tiden! Inte ett enda låtsassmile från min sida! Fjantat runt :)

Är skyldig runnman en klippning.. undra om han kommer ihåg det... eller nåt..


Imorgon ska johanna hinna med att klippa mig med. Hoppas jag. jag ser ut som en risbuske i håret.. Inget löshår i nu inte :P Aningen ovant..


Nu väntar vovven o syster på mig. Ha en kalasnice fredagskväll ;P




Tjingelingen


m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0