helgen

Så var man hemma i NOrrköping igen!

Helgen har varit kalasig. Bor hos Frida och vaktat vovven. Myyypys.
Igr var det utgång. föra lite hos frida medans folket samla sig!

       

    

Tanken var trägårrn, men inte tillät vädret oss det nöjet, utan det fick bli Dehli, som jag alltid annars hatat. Blev glatt överraskad av en jäkla trevlig personal och jäkla massa shots.
Träffade Viky, Mattias, Alf, Micke, Rille, och Fredda. Sjukt kul!
Tack för cidern Mattias :)

Sen tänkte vi cromwells. Men neeeej. Det blev det inte.. utan Hugo.. Hatar det stället fortfarande. att man ens ska behöva betala för att komma in där. Skamligt..
Däremot var det kul att jag sprang på ännu fler jag kände. Linda, Erik, Adam, Kricka och Jacob (!!!!)
Synd att man var så tankad bara.
Ska träffa puckot imorrn o se vad han har att säga..

Kul som satan. Somnade som en stock här hemma. Sov som ett barn o var uppe skiiiittidgt o började städa :D Ibland känner man sig duktig!
Åkte till IKEA med mamma, lillebror o sandra för att hämta Sandras telefon som hon så smidigt tappat :P Tur för dej snuttan att de hittat den! :D

Nu borde jag egentligen sova. Ska träffa mormor o morfar på en fika imorron. Inte sett dem sen studenten!
men kan inte... jäkla sömnproblem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0