Jihuuuuuu! jag har fått nytt jobb! :D

Det var den mest skrämmande intervju jag har varit på i heeeela mitt liv!
Trodde att det var helkört om jag ska vara ärlig.

Speciellt då han sa:
- Ja, men jag tycker att du ska åka hem och fundera ett par dagar på om du verkligen vill detta, slå sen en signal så tar vi ett beslut efter det!

Ojojoj tänkte jag.

Sen idag, från ingenstans, dagen efter intervjun, när jag sitter och väntar på bussen tillbaka till Norrköping så ringer det.

och det enda jag kommer ihåg från samtalet är:

- jaa, så vad tyckte du efter intervjun då?
 
Jag svarar något

- Jamen, så bra! För vi vill nämligen erbjuda dig ett jobb!

Jag ville studsa upp o ner!
Jag trodde inte att jag var något intressant alls för dem efter den intervjun!


Känns som om en sten har fallit av mina axlar. Ett ordentligt jobb! med en fast månadslön!
Jisses så mycket det underlättar.! MÅste bara ringa Ulrica och berätta det och självklart ska jag höra av mig till min handledare på arbetsförmedlingen och underrätta henne om den glada nyheten!


Jag kommer sova gott inatt! :D

natti natti och.....

TJINGLINGEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0