nu var det längesen jag skrev...

Det har varit massa badande :D


   


                                             


   


   


Träffade till och med Anneli och Jacob för en badstund. Längesen jag träffade Jacob, så det var trevligt! :)

           

Och tro det eller ej... Men Anneli hoppade minsan i från berget ;P

                                                   


Så Har jag o johanna varit i aborreberg och käkat glass :)

    

   


Så har det ju varit lite fest med....

    






och så var det lilla gubben som tg ett dopp o strömmen.. hahaha

  

Och visst kom han i....



Men blev dock upplockad av de snälla poliserna i reflexväst...
Ibland undrar man ju...




Jaaa, så lite har det hänt sen jag skrev sist. :)
O mer kommer det säkert att komma!


Tjingelingen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0