så det kan gå...

Ikväll började sandra i jag på Deli, niiice.
så var det wasa.... inget vidare o sen hem till jockes kompis..

heeela kvällen var kalasig, som alltid r vi går ut ;P

Men så var det u dags att gå hem.. runt 7 snåret... och ja.. kvällen kunde ha avskutats bättre. hade kunnat gå tidigare men satt o vänta på nån som tjata på att jag skulle vänta men som ändå inte skulle åt mitt håll... så jäkla irriterade!!! :S
men deeeet går över. nu är jag bara trött med. då blir man mer irriterad lättare..
Det går öööööööver :)


Hinner intesova nåt. ska till mamma n kl 10, sen blir det att jaga färg o tapeter med Frida... kan bli spännannde..
Sen kommer jga troligtvis slå ihop nånstans. helt slut! huuuuuu


Hoppas alla sovit gott!? =)



Tjiiingeliiiiiiiiingen!


Kommentarer
Postat av: sandra

Kan ju vara så att jag hade något med din irritation där att göra ;) haha jag ville ju bara ha dig kvar! Who can blame me ? ;D

Tur att det gått över hehe.



Love you babe

2008-07-18 @ 14:35:06
Postat av: maria

HAhahha tror du deeeet!? hahaha

jag gick i 100km/h hem! helt vansinnig. hahahaha :D



right back at ya hunn!

2008-07-20 @ 19:47:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0