svettigt!



Idag har det varit så varmt!!!!
Var hos mamma och kollade igenom mina kartonger nu när hon flyttat...
Kommer ni ihåg då jag visade bilder på Fridas kreativa teckningar.... jag ska inte påstå att jag var det minsta bättre....

Såhär såg mina första hästar ut...


Med tiden la de dock på sig ett par kilon....



Mina julgranar var otroligt glesa....


Och mamma och jag var.... potatisar.....




Det är ju tur att man inte  blev konstnär! :O


Har ju inte lagt in någon bild på presenten jag gav Jannie än.. Så den kommer upp nu :)

  


Och Anna gav mig fantastiskt fina naglar. :)




Nu ska jag glo lite på tv innan det är dags att laga kvällsmat.
Blir kyckling, wok och nudlar tror jag.

Smarresmaskens!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0