tjolahopp o tjolahej

Frida kan verkligen rita.!











Sen har vi då Sandra... vet inte hut hon tänker.. men kanske är effektivt, på ett eller annat sätt, att hålla skede åt fel håll när man rör!? Någon mer som använder en sked på det viset!? :O




Och har man ingen sked, kan man göra som Oskar , och använda körkortet istället....




Sen kan ju jag och Sandra verkligen det här med att göra oss på bild....

  



sååå nu fick jag minsann tiden att gå liiite iallafall. Sov för länge idag igen, Inget ovanligt, hatar när jag vänder på dygnet såhär!    :S

Klippte Frida nu i veckan.. Det var det mest trassliga o tuggummiliknande jag varit med om!
Det tog säkert en halvtimma extra bara för att reda ut trasslet!
Men kan inte klaga på resultatet!?

  

Lillasyster fick uppfräschning hon med...

  



Nu ska jag och chili gå och lägga oss...





Natti Natti




Kommentarer
Postat av: frida

haha jag var ju typ 3 också:) hihi pussgurlka

2008-07-21 @ 13:46:41
Postat av: maria

Hahahaha if you say so..... hahahah :D

2008-07-21 @ 19:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0