Måndag

Dagen började med möte på arbetsförmedlingen, och jag som tyckte att det var så uuunderbart väder tänkte att jag skulle ta ut min trogna vän mopeden och ta den dit..
Men någonting är allvarligt fel på maskinjäkeln!
Kom åkandes i en uppförsbacka o den satans mopeden gick knappt frammåt!!
Så... plötsligt... for en gubbe på cykel om mig!!!!!
Jag skojjar inte!
Pinsamt som aldrig förr. Och det var minsann ingen gubbe med racercykel, nejnej. En vanlig gammal trogen cykel.. o cykelhjälp o ryggsäck hade han med.
Jag dog och funderade på att kasta den i diket och gå ist.. Kanske skulle komma fram snabbare då.....?!

                                                                   

Och ändå var oturen inte slut för dagen!

Min kära lilla kissekatt som nu har en tjej här på besök är väldigt sexuellt frustrerad då hon inte alls vill ha sex med honom.
Då fick han spelat förstår ni o skulle gå o markera sitt revir i huset..
Nu kanske ni tänker att han kissa på mattan eller nåt annat naturligt..
HELL NO!
Kattfan kissa på mitt ben!
Det blev krig.  -  jag vann.! Så nu får han o hans flickvän bo i köket tills hon åker hem igen!

   ser ni ögonen som lyser?! gissa vem!?


Pratade med Bea idag med om studenten...
Tydligen ska det bli champagnefrukost iallafall... Funderar på att skita i det med tanke på att ingen räknar med mig längre.. Tråkigt som satan. Men har mig själv att skylla. Har varit dålig på att höra av mig.. SKIT.. Får se hur det löser sig. ska och hämta mina saker i skolan med imorrn innan jag ska hjälpa linn med håret..
Tydligen så ligger de bara i ett skåp ute i korridoren.. av någon jäkla anledning så kunde ingen höra av sig och säga att de skulle plocka ur skåpen.. Lite besviken.. Men som sagt.. har väl mig själv att skylla. Tror bara ingen har fattat att det ligger en plan bakom varför jag inte längre är i skolan.
Kind of sad....



Händelserik dag... Hoppas inga fler små missöden ska ske. Då blir jag tokig!

Nu ska jag göra mig en kopp kaffe och sätta mig och söka äääännu mera jobb. Snart dags att börja plugga igen.

Just det. kanske får lägenhet nu i juni. Mitt i danderyd. I love it! alla vänner nära! :D
Snälla håll tummarna för att jag kan ta den!


kiss´n


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för att du bryr dej babe!

jag hoppas med det löser sej!:S

När kommer du och fixar mitt hår då? ;)

2008-06-09 @ 19:58:15
URL: http://malliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0