segdag!

Idag har det varit väldigt lugnt. Mer uttråkad än jag är nu kan man knappast bli alltså!
Rasmus vill gå på bio. Men det finns det inte ens pengar till. Imorrn ramlar de in.. imorrn....

Kan knappt tro det själv. Men idag har jag tvättat ena bilen. Tyckte att tvätta båda var lite överambitiöst... :P

                                           

Måste tacka för att jag äntligen kan gå vidare.
Jag behandlade dig väldigt illa en gång i tiden. och jag har verkligen fått sona för det!
Bra länge...
Men nu är det slut på det.
Känns som stenar lyft från mina axlar.
Trodde bara inte detta om dig.. DU av alla personer...
Nu har jag inga samvetskval.
Tack!



Sandra och jag har fått världens bästa o coolaste semesteridé!
Enligt oss själva då...

Så nu efterlyser jag en tandemcykel till överkomligt pris.
Ger mig inte förns denna resa är gjord!

Vilket ääääventyr! :D


Nu ska jag gå o gosa med katten.





TJINGELINGEN




Kommentarer
Postat av: upprörd kund till maria!

det är min frisör som har dissat mig!

2008-07-04 @ 10:19:40
Postat av: maria

Nuuu vet jag inte vad du talar om.! Kommer ju hem imorrn redan ;P

2008-07-04 @ 13:25:28
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0