=)

Det finns en person som jag tycker om väldigt mycket. vilket han vet så väääl m! han behöver inte ens fråga. Du är en sån fin varmhjärtad person och jag tvivlar inte en sekund på att du skulle stå brevid mig i vått och torrt! Du är omtänksam och ligger och pratar i evigheter med mig fast att du säkert inte alls har lust...

Idag var det en ganska seg dag i skolan., Har dock beställt tid med studievägledaren nu. Så nu jäklar hoppas jag at hon ser till att hjälpa mig söka in på komvux detta år :) Helt troligt att hon kunde veta att jag ville bli jurist innan jag ens presenterat mig! :D
INte nog med det. På Svenskan satt vi och lyssna på band heeeela lektionen så både Ellen och jag slog ihop och somna på bänken... INte sällan det händer...

Sen var jag och Towa en sväng på buttericks, (stavas det så?) :O Men guuuud vad massa kul saker de har i den affären asså! :D Ska köpa "startpaketet" till Sandra! - så nu vet du vad du har att vänta stumpan ;)


Imorgon blir det en låååång dag. Usch så segt!


Nu Hoppas jag på att få maten severad. Är så hungrig att jag skulle kunna äta en hel häst!


Have a nice night! I Know I will..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0