ett jobbigt samtal.

Jag är så glad att du lever!

Jag fick precis veta det! Jag är så ledsen, trodde aldrig att det skulle gå så långt.!
Kommer tacka din mamma varje dag för att hon hittade dig i tid, att läkarna gav dig livet tillbaka.! Hade du försvunnit hade jag nog inte vetat var jag skulle ta vägen!
Gör aldrig om det där

Du är värd allt gott i världen.!
Utan dig hade ingenting varit detsamma.

TACK för att du fortfarande lever!!!!!

Jag älskar dig gumman! ända sen sparkdräkten!



image105


Kommentarer
Postat av: Anonym

okey,synd att du mår lite sisådär när du är i sthlm :( jo jag trivs,men det kunde varit bättre löön!men men...ha en bra helj pluttan,vi hörs pussen*

2008-03-07 @ 17:52:40
URL: http://malliee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0