hahaha

BUSS 609 MOT MÖRBY CENTRUM
En tjej - 18, som ser väldigt arg ut sitter på bussen med en mobiltelefon emot örat. Brevid sig har hon ett par skridskor som är ihopbundna i snörena.

Tjejen  (ilsket i telefon Hallå? Hej, Du vet skridskorna som jag har med mig? Den ena är i storlek 39 och den andra är i storlek 41! Vem fan binder ihop två omaka skridskor? Nu måste jag åka med en som är två nummer för stor. Det kommer ju se helt flängt ut! Du får aldrig mer röra mina skridskor igen, okej?
Tjejen kollar ned på sina skridskor och spärrar upp ögonen
- Men pappa, Det är ju för fan två vänsterskridskor!



SÖDERTÄLJE STATION
Två killar sitter på ett café då två tjejer - 15, kommer in. En av dem är blondin, den andra brunett.
Kille ett  (Pekar ) Pax för blondinen!
Tjejerna vänder sig om..
Kille 1 Nej, jag ångrar mig!



BUSS MOT SLUSSEN
Busschaufför (afrikanskt ursprung) - 45, kör en proppfull buss mot slussen.
Tant - 70, kommenterar att busschauffören kör hackigt och ber honom att ta det lugnt då många i bussen står upp och har svårt att hålla i sig.
Busschauffören ignorerar henne först med tar en minut senare tag i micken.
Busschauffören - Det är inte alltid lätt att köra en buss som är proppfull, jag kanske ska göra det lite lättare för er! I mitt hemland är bussarna så fulla att busschaufförerna gasar tills de kommer upp i hög hastighet, sedan trycker de ned full broms så att så många som möjligt flyger ut ur framrutan,. Vad säger ni? Ska vi göra ett försök eller vad tycker tant?



Täby Centrum
3 killar - 18, är på väg in i genom dörrarna då de har disskuterat någons vikt ett tag.
Kille 1 - Jamen jag lovar och svär, Hon har verkligen blivit fet!
Kille 2 - Jasså du...
Kille 1 - Jamen förut hade hon ju iallafall inte hänghaka och bilring! Anders för helvete håll med mig nu!
Killarna tittar på kille 3 som går och tittar i marken
Kille 3 - Kan n i sluta prata så om min mamma....?



Tjuvlyssnat.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0