hihi

Måste berätta en liten historia som hände en av mina kompisar för lite mer än en vecka sen.
Jag skrattade så jag tjöt när denna historia berättades. Tack snälla för att det finns sånna puckon! :D

Pojken är en riktig såkallad "player" och vet vad  han vill ha och tror där med att alla vill ha honom
Flickan är en go o gla liten tjej som har fullt o göra hela tiden.
Flickan är ute och går en promenad med en vän då hon stöter på pojken och hans vän på promenaden.
De hälsar.
pojken - Ska vi ses ikväll? kankse se en film?
flickan - Jaa, det kan vi göra, och svulla lite ;)
pojken ser väldigt generad ut och kikar på sin kompis innan han svarar:
 - Jaa, det kan vi ju göra.
De säger hej då så länge och går åt varsitt håll.
Senare på kvällen slappar de i pojkens sova då han - mitt i allt drar tag i flickans ben och hänger sig över henne och börjar kyssas. Flickan blir aningen förvånad och frågar vad han håller på med.
pojken - Men du vill ju
flickan - Va? :O
pojken - jaa, jag vet att du vill. Du sa ju det!
flickan - När fan sa jag det?
Pojken - Du sa ju det tidigare idag när vi möttes på promenaden...?
flickan - SVULLA sa jag! Inte knulla! hahahaha
Pojken blev generad och en tryck tystnad följe. Efter en halvtimma frågar flickan om hon ska gå hem. Pojken svarar att hon kan göra det eftersom att han plötsligt blev så trött....
Så flickan går hem, småfnissande.
Och pojken har hon inte kunnat se mycket av efter denna händelse...

Hahaha jag tycker att detta var hysterisk kul. Tänk så pinsamt att missuppfatta någon på det sättet.! Men å andra sidan... Vem bara drar tag och drar ner en i soffan sådär? Det krävs nog en hel del självförtroende.
För var det mig det hade hänt så hade jag gråtit av skratt innan jga ens kom hem!

Kommentarer
Postat av: Flickan

haha.Nu förstår jag inte riktigt vem du skriver om!haha ;P Allt bra me dej snuttan?PUSS på dej

2008-03-07 @ 09:37:30
URL: http://malliee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0