hurra hurra hurraaaaa



                                                  GRATTIS JACOB!!!!!!
Hoppas du har en finfin födelsedag. Och snart ska vi ut och käka födelsedagsmiddag med ;) Sen till anneli och få påskpresent... Visste inte ens att man skulle ge varandra någonting.... Spännande!


Så ska jag försöka dra mig hem till storstaden igen snarast. Måste jobba minst 3 dagar nu på lovet. Har fått undan så mycket skoljobb att jag är förvånad själv :) Heja mej!

Sen får vi inte missa att Cliff ska vara på tv imorgon! :)
( Tur att du sa det, annars hade jag varit en av dem som kommer missat det )



Jäkla skitsnö.! Det är så mycket snö att jag inte ens får upp terassdörren här i lägenheten. GALET!


Have a nice day suckers!



image109



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0