Så var det Måndag igen...


Helgen har varit slapp. Inte gjort så mycket. Köpte en fin tröja på Carlings som jag blev nöjd med..
Hade bra sällskap med. så jag har väl inte så mycket att klaga över.... kanske....

På torsdag blir det hem till Norrköping för att fira Jacob och Anneli. Inte helt fel, förutom att jag verkligen inte har den blekaste över vad jag ska hitta på att ge dem! :O
får klura på det ett tag....

Så imorron då är det skola igeeeeen. Ska till studievägledaren.. men har glömt bort hur dags... bäst att ringa och kolla med henne imorgonbitti... :) SKa söka komvux. Jag ber till gudarna att jag kommer in!!!! Annars vet jag verkligen inte vad jag ska göra... Jag vill ju så gärna!

Jag tror jag måste börja jobba med detta förtroendeproblem som jag har. Litar verkligen inte på någon. Och ibland så är det fel personer som jag håller inne med saker till, dem, som jag borde kunna lita på. Och så öppnar jag mig för fel människor som  inte alls är värda den tiden...
Det är svårt det där tycker jag. Hoppas att folk har tålamod med mig... Vet bara en enda som väntar ut mig när det gäller något. Tack

På Söndag är det Club Aqua... har stora funderingar kring om jag verkligen ska med eller inte.. det lutar åt inte!...

Nu ska jag duscha, lääääääänge, för det är jäkla kallt i detta skitväder. skriver senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0