sjuklig

Idag hostar jag tokig och snorar sm bara den. sådär lagom fräsch så att säga... :P Sov ut idag. var helt slut efter nattens pluggande. Kan ju inte sluta när jag väl börjat om jag inte blir klar med allt som kan göras klart.!

Det är mycket nu


Imorron har jag looovat Bea att jobba, så då får jag frånse snorandet och hostandet ett tag :D haha Men vet inte om jag går till skolan ändå. Det bestämmer jag mig om senare.

Ska packa väskan till Norrköping med. Jacob och Anneli ska fiiiiras, hurra hurra. Har fortfarande inte köpt någon present. ( dåligt samvete ) Men kanske hittar något på jobbet åt dem imorrn...
Måste släpa runt på väskjäkeln med... :S Får lämna in den i ett skåp på centralen tiden jag jobbar. Men det känns inget bra. Att den ligger där i ett skåp... känns som om vem som helst kan ta den...

Pratade med Sandra lite förut, kul att hon är sjuk samtidigt som jag för en gångs skull. Så man har nån att fula sig i telefon med. Din nöööörd :D  




Idag kom vår nya tv med :D Är superlycklig! hahaha äntligen kan man se på en riktig tv...

image108


soooom jag har längtat!

Jag känner att jag har lust att göra något snart, ... Gå på en konsert, teater, visning eller vad som helst. Känns som om jag inte gör nåt annat än pluggar.. Börjar tröttna en aning på skolskiten. kompisar börjar tro att jag använder skolan som ursäkt för att inte ses... Ni är ju inte kloka nån av er! Men försök gå frisör och dsen utan att jobba arslet av er komma in på juristhögskolan! Det vore ett nöje att se hur mycket inte ni med skulle behöva plugga! 
Ja, Jag blev arg.....

Skrev jag att jag var hos syon och pratade om komvux..? I vilket fall vill jag säga att jag är väldigt uppretad över hur komvux fungerar. Jäkla skit!
Men jag SKA in.- oroa er inte.... Jag kan om jag vill....



Tänkte på det.. Ser att det är en hewl del inne och kikar på bloggen.. VArför lägger ni aldrig nån kommentar?

NU ska jag duscha och packa..




(  Grymt avundsjuk på Frida som drar till solen och värmen som aupair! Jag vill också! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0