Söndag..



Kan inte säga så mycket. Det har hänt så mycket och så lite på en och samma gång..

Jag hade inte orkat med att du försvann. Jag har lust att slå ihjäl honom efter det här! Helt oförlåtligt. Ändrar han inte sitt beteende emot dog efter det här så skiter jag i era problem. Är så trött på att du ringer mitt i natten och gråter för att han sagt eller gjort något emot dig. Det har pågått i över ett halvår, redan från början. Varför låter du honom ha en sån kontroll över dig? Ingen annan person ska kunna bestämma vad du ska tycka och tänka, vem du får umgås med eller var och när du får festa! Han är som en liten hitlergubbe!
Shit, jag hatar honom för det här.....!


Så nu ligger jag i rummet med alla kläder jag äger rakt ner på golvet bara. Måste verkligen städa idag. Men helgen har varit så overklig..
Jag hatar det här.


Imorgon är det skola igen... Usch och fy, Skönt att mina sjukintyg har kommit nu iallafall.! Så nu kan inte skolan dra mitt studiestöd! SUCKERS!
Men inte ska det bli roligt att gå till skolan igen. Jag trivs verkligen inte. Jobbar stenhårt på att tänka bort alltihop, men det är lite väl svårt när man väl står där och tänker att allt man gör är ingenting som jag kommer ha nytta av... någonsin... Det är så jäkla tragiskt!


Och så var det ju det att jag fick veta mina kära vänners planer på att öppna strippclub.!!... HAHAHA SNälla säg att ni skojar med mig.!!!


Sandra hunn, du har verkligen fått en jäla bra plats på olearys! :) Det märks på dig att du verkligen trivs där!



 Nu ska jag gå och städa!

PUssoheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0