tisdag

Idag har det varit en hård dag känner jag.
Dagen gick snabbt i skolan, fortfarande impad av hur många situps frida klarade utan problem, typ 300 och hon såg inte ens ut att ha det jobbigt.... Jissses!! :D

Sen var jag och fika med ako.... hahaaha ja det var trevligt att se dig igen :)

Så kom jag hem, satte mig vid datan och har baaaara pluggat.. nonstop faktiskt :/ Klockan är redan 23.00 och jag ör inte ens klar än!!! HUr i hela friden ska jag hinna jobba imorron? :O
Bea gumman, vet att du gärna vill jobba.. men jag tror ninte att det blir jobba för min del imorrn om jag ska hinna ta ikapp allting som jag missat!!! :( lovar, det är verkligen inte kul!

" jaaa, han är het. lovar! "

imorgon slutar vi 12. Skönt som tusan! Vill ju så gärna hinna undan med allt jäkla skitjobb i skolan innan lovet känner jag. ska höra med svenskaMoniska om vad jag har i svenska och religon. bäst att jag tar tag i det medans jag ändå är i full fart! :)


Jag litar inte på dig!




Nä, nu kan jag inte sitta här längre.. då kommer jag  aldrig i säng.
Sov gott Sverige

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0