Torsdag

Usch, Ligger nedbäddad och mår inte alls bra. Sovit som en kratta inatt. Näsan är ju så jäkla igentäppt, Skulle ha jobbat idag men orakasr verkligen inte med febe och det. Hur mycket jag än skulle behöva pengarna.. :( Får se till att kura till det och jobba imorgon och på söndag. Förhoppningsvis kan bea jobba med mig på söndag...

Jag längtar verkligen jättemycket efter våren och solen nu. Det börjar bli dags för den att titta fram. Och att dessa sjuktider ska försvinna
Ska hem till NOrrköping i ca 24 timmar md. antingen fre-lör eller lör-sön... hoppas det är fredag-lördag faktiskt....

Slussen tunnelbana:
Det är morgonrusning på gröna linjen och alla försöker tränga sig in på det redan proppfulla tåget.
Chauffören (aningen irriterat ) Jag tror att vi har lite mer rum på höjden, så om ni lägger er på varandra så får kanske fler plats... eller så väntar ni på nästa tåg som kommer om en minut!


Röda linjen mot Mörby Centrum
Ett gäng ungdomar - 16 sitter och snackar.
Kille: Fan vad griniga folk är idag, har ni mens eller?
Tjej 1: Mm, PMS!
Kille: Va?
Tjej 1: Ja, PMS!
Killen ser ut som ett stort frågetecken
Tjej 2: PMS är som mens... typ..
Kille: Men suck, Palla MSN-förkortningar!


Utanför Åhléns ,city
Två killar - 25, står och spanar på folk
Kille 1 : Shit! Shit, där! ser du den där tjejen där borta?
Killen pekar på en lite större tjej
Kille 2 : Jaa, jag ser henne
Kille 1: Ja! Det var hon jag låg med i helgen, Shit!
Kille 2 börjar skratta jättehögt, men slutar tvärt när han märker att kille 1 tittar konstigt på honom.
Kille 2 : ( Harklar sig) Så... Du skojar inte?
Kille 1 : Nej!!!!!


Gröna Linjen, T-centralen
Tjej - 18, stiger in i en halvfull vagn. Hon tittar sig omkring efter en sittplats och ser en brevid en kille - 20.
Tjejen : ( med norrländsk dialekt ) Ursäkte mig, är den här platsen ledig?
Killen stirrar misstänksamt på henne men nickar ja till slut. Tjejen sätter sig ned, men killen bara fortsätter att stirra.
Killen: Du är inte ifrån Stockholm va?
Tjejen: Nää....
Killen: Det märks!


Nu tänkte jag skutta in i duschen eller kankse lägga mig i badet och se om jag kan bli lite piggare och att febern kan gå ner. FÖr det här orkar jag ju inte med längre.
Sen hoppas jag på att Sandra ringer så att jag kan få höra lite av veckans skvaller från Norrköping :D
Tycker att du är en sån jäkla stark människa Sandra. Möjligtvis en av de starkaste jag känner. Har du bestämt dig så har du. Och ingen kan rubba på dina beslut! Du är en stark person, men ibland kanske du bara ska låta saker och ting på hända..... Om du vet vad jag menar.... :)

Skriver nog mera senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du med sötnos ;) Ja jag ska försöka träffa henne o då lovar jag att ge henne en fetingpuss ;P puss på dej*

2008-03-14 @ 16:31:44
URL: http://malliee.blogg.se
Postat av: Sandra

Jag vet vad du menar hehe och direkt vill jag ge dig ett MEN... :D Och jag lät det ju faktiskt hända.. på sätt o vis..

2008-03-16 @ 11:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0