Daniel för faaaaan, människa!

hahahahaha otroligt skojjigt.!

Daniel sitter lugnt vid datan och kikar runt...

*PANG* låter det.

Daniel ställer sig upp. KOllar väggar golv o tak då har trodde det satt i väggen.
Tillslut får han se sina sprängda batterier på golvet..

Ringer till giftcentralen.
 ringring

-Hej, giftcentralen.

- Tja, för ca 2 minuter sen så exploderade  AA batterier. Jag satt 3 meter ifrån den då det hände men jag fick inget stänk på mig då det var ett lock över batteriet på batteriladdaren

- Ta ur laddaren och lägg den utomhus i batteribox eller på balkong om du har en sån. Duscha och vädra i en timma. så är det ingen fara. Det är för liten mängd giftiga ämen i ett aa batteri för att du ska behöva uppsöka vård.

blablabla...



Det roliga var dock att han varit så smartig att han lagt i batterier i laddaren som inte gick att ladda! hahahahaha
 

fan så stört!

                                               


FANTASTISKT!


Nu ska jag ringa sandra.! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0