Fullt ös - wooouuuuh!

Gårdagen var fantastisk!!
Började med att sitta o söka lite nya jobb här hemma, sen ringer Jannie och jag beger mig mot henne,
Så väl där blev det god middag med henne, Helena, Lisa och Jannies pappa.
Mummsigt!
Sen gjorde vi oss i ordning, hade problem som faaan att välja klänning, men det löste sig snabbt
Jannie fixa sminket och sen hoppa vi in i taxin.
'

Jannie bestämde rutten då det var hennes födelsedag!
Började på utekompaniet
, mycket folk, kände mig väl aningen malplacerad, men det
lättade rejält alltefter kvällen var i gungning!

Sedan fortsatte det på cafét. Det blev ett jäkla drag!


                  






Och så avslutades kvällen på white room. Där var det väl inte speciellt massa intressanta människor..
Men vi var ju inte där speciellt länge heller.



Solen gick upp och Lisa, Jannie, Jag och nån snubbe Käkade hamburgare på statoil
Trevligt trevligt


Jag hade en jäkla kul natt! Längsta på väldigt länge.

Hoppas att du fick en bra födelsedag stumpan!




Kommentarer
Postat av: Anonym

tror jag såg dig på cafét ;)

2008-06-02 @ 07:31:19
Postat av: maria

jasså, vilket upplevelse det måste ha varit.... ;P hahaha

2008-06-02 @ 14:31:51
URL: http://mariaaskenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0