Ibland är man så dum...

Vem kan vara så dum att tro att man kan dricka
trots utan sömn på 30 timmar,
inte ätit överhuvudtaget på över 24 timmar?

joo, Maria Askenberg gjorde den tabben!


Ibland undrar jag hur jag tänker. Jag hade satt fram emot det såååå länge.!
Dumma Dumma Jag!!!

Maria skuttar fram till vakten i sin lille skuttdräkt och sluddrar sitt namn,
vakten frågar då snällt Maria hur mycket hon har druckit..
Behöver jag säga mer...?



Jag missade massa skojjiga saker! Nästa gång.. dååå jäklar!
Måste lära mig att äta och sova som en normal människa. Min kropp kommer ju bli fucked up..

Jag missade sången om Kim, stringkallingarna, Olivias tal och allt det andra
Blir tokig på mig själv


Men som tur är så kan vi alla garva åt det.




Jag har varit j'ätteduktig och städat mitt rum idag. Såg på rent hus hos Jannie tidigare, såp jag fick städmani och det blev såååå fint! Det krävs bara att man gör det direkt när man känner behovet. Annars pallar man inte.
Jag fick till o med ihop 3 maskiner tvätt. Inte konstigt att jag i nte hade något att ha på mig! :D

Segt att vädret blivit så fruktansvärt dåligt!
Regnet det bara öser neeeeeeer...

Sandra åker till Norrköping imorrn för hardstyle grejjen. Blir lite avis. Skulle med vilja åka ner och träffa mammsen, pappsen,Sandra o Maliiiiiiin. aaaaaaaallihopa.!
Men ni kommer ju upp på studenten, då kommer det att kännas bra. Har inte sett er på en månad då.
tomt



Nae, nu ska jag inte klaga mer för ikväll. Ska tvätta klart, lägga fram pengarna som ska in till flaket imorrn så att jag inte glömmer det och efter det är det väl dags att iallafall försöka sova....

Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: Jannie

hahahhahahhahh älskling!

2008-07-24 @ 00:01:01
URL: http://chirlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0